Skrattfest inför helgen.

Jag har inget vettigt att skriva. Det är fredag, jag jobbar. Det innebär att jag är mest fokuserad på att det snart är helg. Jag älskar helg, framförallt lördagar. När man var liten innebar det lördagsgodis och trevliga familjeprogram. Då var allt bra, det var då det under det glada 80-talet. Det är bra nu också, men ibland behöver man lite hjälp på traven för att komma in i samma glada stämning.

Därför delar jag med mig av skrattfest, titta på det här så är ni garanterat redo för en rolig helg!

Trevlig helg!











Kommentarer
Postat av: Leon

Glömde fråga, är du popfantast? :)

2009-01-16 @ 20:32:58
URL: http://theplanninglab.typepad.com
Postat av: Lina, Curve

Trevlig blogg du har. Jag har precis startat upp en blogg inom marknadsföring och reklam. Ursäkta att laypyouten där för tillfället är en röra, om du kikar in :)

2009-01-21 @ 10:22:39
URL: http://curve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0