Drömjobb?

Läste i Metro om en utannonserad tjänst i Australien. Snacka om att jag blev sugen på att söka den. Man är anställd av Australia Queensland och tanken är att man under en sexmånadersperiod ska åka omkring i bland öarna som omger Hamilton Island. Det enda kravet är att man ska rapportera om sina äventyr på bloggar, fotodagböcker och videoinspelningar.

Lönen är inte helt fel, det är 140.000:- i månaden

Låter inte ens som ett riktigt jobb tycker jag, utan mer bara som ett kansigt och konstigt jobb. Ett som jag gärna haft....



Satsningen tycker jag också är intressant. För 140 000 i månaden får de någon som ger allt för att marknadsföra dem. Hoppas det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0