Rädda julen!

Marabou har gjort en kampanj för sin klassiker Aladdin. Istället för att lansera ännu en reklam om fighten kring den sista chokladen i alladinasken, väljer de att lansera en ny pralin. Men hjälp - då måste en parlin bort för att de andra ska få plats.

rädda jilen med alladin



Listigt nog låter de oss konsumenter rösta fram vilka som ska få vara kvar. Praliner som får minst röster ryker.

Jag gillar detta, kanske för att jag på senare tid blivit så julnostalgisk, men jag tycker att det känns så mysigt och magiskt med denna raklamen. Lite samma känsla som Coca-Colas reklam som de brukar ha inför julen...

Jag är egentligen inte en riktig aladdin tjej, mer av en paradisätande tjej. Dock är det en pralin som bara måste få vara kvar; Trofénougat.

alladin pralin



Gå in och rösta fram din pralin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0