Therese Albrechtsson - fantastisk!

I måndags var det dags för Rapidus efterjobbet. Eftersom jag gillar Rapidusmötena var jag så klart på plats. Eftersom kvällen skulle handla om unga entreprenörer hade Jan Wifstrand bett mig dra med lite ungt folk dit. Sagt och gjort. Sällskap var några kollegor från jobb och en gamal kursare från Lunda tiden.



Intervjuad blev Therese Albrechtsson som vid 23 års ålder sålde sitt första företag. Idag driver hon flertalet bolag och är mycket framgånsgrik. Jag blev väldigt imponerad av denna tjej som trots flertalet motgångar (verkligen olycksfågel) kämpat vidare för det hon tror på. Motgångar ger framgångar!

Läs mer här om Therese och vad hennes företag kan erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Therese Albrechtson

Såg detta nu!



Vill tacka så hemskt mycket för de värmande orden.



Kör hårt och trevlig helg,



Therese

2009-05-29 @ 17:43:47
URL: http://theresealbrechtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0