Vilken musik gillar PR-folk?

PR konsulten tillika bloggaren Jerry Silfwer har skapat  PR of Sweden, där man kan ta del av PR-konsulternas Spotifylista. Tanken är enkel - Vi som jobbar med PR ska fylla på listan med våra favoriter, så småningom ska det bli en fantastisk spellista. Vem vet, kanske blir det klassikern på varje fest?

Dock medför mitt medlemsskap endel komplex från min sida. Nu vill jag ju bidra med riktigt bra musik och inte visa att mycket av det jag lyssnar på faktiskt är komersiellt exploaterad musik. Jag lider ju fortfarande av min naiva föreställning att PR-folk ska vara intressanta individer med egna, spännande favoriter som INGEN annan känner till.

Listan hittils, inklusive mitt. Kan ni gissa mina bidrag?





Tack Jerry för bra intiativ!

Kommentarer
Postat av: Christoffer Hult

Kul med en PRmuik lista. Ska genast gå di!t

2008-12-11 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0