Stenkoll på nya medier

Från början började jag blogga för att vi skulle skriva en uppsats i ämnet. Nu känner jag att det kan vara smart för mig i mitt jobb att veta vad som händer i cyberspace.

Jag jobbar med PR och reklam och har märkt att det är liten kunskap, både hos mig själv och mina branschkollegor vad som hänt med de sociala medierna. Jag stöter fortfarande på människor på mitt jobb som frågar var sociala medier är?! Lite pinsamt eller hur?

Därför återupptar jag bloggandet, men med en ny inriktning: KOLL PÅ CYBERSPACE! Bloggen blir min egen plats där jag samlar all information och intressanta saker jag finner. Något som jag gärna delar av mig till andra som kan vara nyfikna.

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till! Svårt att skaffa sig koll bara sådär...

2008-12-09 @ 11:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0