Reklajm dax!

Snart ska jag dra vidare på en intressant grej, ett experiment som heter Reklajm

Tanken är att reda ut alla frågetecken kring sociala medier och få oss vanliga döda att inse att det inte är alls svårt att använda detta som PR. Skönt tycker jag. Känns lite som om hur jag än försöker suga in allt som händer i cyberspace är det en skrämmande, främmande och stor värld att ta in.

Hur ska jag kunna lära mig detta när det är så föränderligt hela tiden? Eller så ska jag bara inse att jag aldrig får full koll.

Den viktigaste frågan för mig är dock; Hur ska jag använda dessa medier för att synliggöra kunder på ett nytt, effektivt och billigt vis. Funkar det, borde det väl vara för bra för att vara sant?

Tipset till dagens event fick jag via Leif Kajrups blogg där han skriver om sin övertygelse att vi i reklambranschen står inför en (r)evolution. Detta i och med den nya generation reklam-konsumenter - kunderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0