H&M kniper Watkins

Gissa om jag blev glad. Ja rent av ÖVERLYCKLIG när min sambo stormade hem och berättade att H&M startat ett samarbete med Liselotte Watkins. H&M utökar sitt sortiment med en inredningskollektion av kända illustratörer.

Liselotte är min absoulta favorit, hela kontoret är dekorerat med bilder från hennes illustrationer. Min hemliga dröm som jag kan dela med mig av är att få min framtida bröllopsbild som en illustration av Watkins.

Nedan kan ni se kudden som ska ingå i H&Ms nya sortiment. För mer info om H&Ms nya kollektion kan ni gå in på Hus & Hem. Läs även Husmusens blogg om detta.



Kudden som ska säljas på H&M


Några andra favoritmotiv som jag gärna velat ha som kuddar







För mer kåserier om hennes illustrationer kika här





Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Oh, jag älskar också Liselotte Watkins, vad glad jag blir!

2008-12-09 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0