Direktreklam? Nej!

Jag hatar direktreklam. HATAR. Tycker inte alls det borde vara OK att överösa mig med reklam, helt ofrivilligt. Varje dag när jag kommer hem från en hård arbetsdag får JAG samla upp alla blad som slängts innanför min dörr och gå och lägga det i papperinsamling. Snacka om recycling! Tycker att det är fel att jag måste sätta upp en skylt för att INTE få reklam in i mitt hem.

MEN, självklart finns det en ljusglimt med denna problematik. Man kan ha ganska kul med sina NEJ TACK skyltar och ge helt andra budskap. Blir en motreaktion på reklamöverflödet.

Peka på dina ståndpunkter i den uttjatade miljödebatten.



Eller om man som jag, retar ihjäl mig på alla fåglar i parken på sommaren.





Skriv ut bilderna och sätt dem på dörren direkt vet ja!






Kommentarer
Postat av: Stefan

Om man jobbar med reklam så får man väl inte hata det? Lite som att jobba på dais o hata barn.



HM?

2008-12-11 @ 11:17:56
Postat av: Lina

Hahaha, ska jag lätt sätta upp

2008-12-11 @ 12:16:56
Postat av: X

Direktreklam är inte riktig reklam.

2008-12-11 @ 13:38:21
Postat av: Daniel

Död åt direktreklamen!!!

2008-12-11 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0